2015. május 17., vasárnap

Vasárnap 01:57..cardamom cloud

-Kéne valami új név..valami, ami az új blog szellemét összefoglalná..tömören..ugyanakkor benne van az étel maga, a gondolatiság, az ötletek, egyszóval: én-forgolódtam az ágyamban hajnali 2 óra tájt. Épp egy cigányprímás jajgatott zenekarával az utca elején, órákig tartóaltatódalnak elment.
Igen..ilyenkor lehet a legjobban alkotni, az álom és a valóság határa között lebegve. Bár ez már mindenkinek nyilvánvaló. Szóval nem is halmoznám egymásra a spontán szavakat, egyébként sem vagyok abban az állapotomban, mikor az újabb bejegyzés alapokat pötyögöm be a rendszerbe.
Két változatot hallottam..valahonnan..az éjszakában: cardamomcloud és cloudandmess.
Az utóbbit egy vastag filccel kihúztam képzeletbeli listámról és maradt a cardamomcloud. Cardamom, mert a legelegánsabb fűszer. Számomra.
És cloud, mert vurgálisan kifejezve magam örök szerelmeim. Másrészt. Gondolatfoszlányok. Rengeteg ötlet. Ugyanakkor az édesség vonal itt is megmutatkozik, a felhők egy hatalmas vattacukor tengerre hasonlíthatók. Formájuk nem állandó, szabadok.
Lényegében apró szkeccsek, fotók, receptek, stílus, DIY percek és még hosszan áradozhatnék eme tervekről, amik az új blog magját fogják alkotni.
Hello lifestyle blog!

P.s.: nem feledkeztem meg a húsvéti kincsvadászat folytatásáról sem, időhiányában és az érettségi/felvételi vizsgák terhe alatt kevésbé tudok időt szakítani bármire is. De a tervek már a fejemben rajzolódnak ki, addig is kellemes napot!
És egy vázlat, hogy miként képzelem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése